Fredag!

Oj, har inte ens varit uppe i en timma och har hunnit med en massa =)
Har slängt i en tvätt och hälsat på jättetrevliga grannar i tvättstugan. Fastnade en stund. Sedan gick jag hem o läste tidningen, lagade två matlådor och plockade undan lite och diskade sedan gårdagens kärleksmumsbak =)

Ska snart hämta tvätten igen, men just nu sitter jag och äter frukost.

Ikväll ska jag fika med tjejerna! Kul att Alex kommer ner igen! :)


Igår på vägen till jobbet ringde min chef. Jag ska få åka upp till Stockholm nästa torsdag! Dessvärre fick jag under gårdagen inte tag i den som skulle få boka min resa åt mig så jag hoppas få tag i henne idag. Känns jätteskoj! Jag ska vara med och komma med inputs och tankar om de nya kassorna som vi har i vår butik. *hehe.. Hoppas att jag kan hinna med några timmar där uppe efteråt så jag hinner se ngt av huvudstaden, litegrann iaf... Har ju aldrig varit där...

Just nu håller jag på o lära mig allt om spisar, kylskåp, diskmaskiner, torktumlare, hällar och allt vad som finns. Idag ska vi gå in på tvättmaskiner och resten.. Det snurrar en hel massa i mitt huvud nu - det är lite för mkt. Usch.. men, men, det ska väl gå vägen, bara jag får lite tid på mig att plugga in allt...

Nu ska jag snart till tvättstugan igen...

Pussar och Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0