Framtiden...?

Satt härom veckan och redigerade lite i Martins CV han höll på o skriva, jag älskar ju sånt! Började idag att fundera på vad jag egentligen vill göra.. Surfade iväg på KY-utbildningar.. Men fortfarande står mitt huvud stilla.

Efter torsdagens Stockholmbesök kände jag att jag vill arbeta med något där jag ser resultat. Jobba med olika projekt som skall stämmas av. Som det här med kassorna.. Kan inte bärga mig till näst gång vi ska ses! Följa upp... Men inom vad vill jag arbeta? Inom vilken sektor/industri??

Snöade in en lite på ekonomi... det låter spännande och efter några avsnitt av Lyxfällan där folk inte kan förstå pengars värde kändes det för en stund viktigt. Antingen att bli revisor och ordna upp ekonomi åt folk, göra bokslut och allt det där eller bli ngn form av konsult. Vad det nu betyder..? Låter spännande. Samtidigt som jag vill arbeta med människor - och samtidigt som matte och grafer aldrig riktigt varit vad jag tyckt vara så skoj... eller som jag ens riktigt förstått... Men man kanske får träffa människor då också? Som man kan hjälpa...? Jag vet för lite känner jag... Borde träffa en syokonsulent..? Haha, det är iaf ngt jag inte kommer bli! =)

Hjälp..! Börjar bli stressad över framtiden... Börjar bli gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0