Förbannat klantig

´Hur lyckas jag??

Sprang emellan datorn och spisen - dumt.
Jag har bränt upp ett plastredskap jag precis hade rört om pastan med... Åhh!! Blir så störd på mig själv ibland. Jag har ju gasspis så jag borde ju tänka lite extra på vad jag gör av redskapen så jag inte bränner upp halva köket i all hast. Och plast som luktar så förfärligt - tror dessutom ångorna är giftiga va?

Jaja. då har man gjort det också..
Hoppas jag kan göra rent ordentligt också, få bort det som satt sig...

I övrigt har dagen varit jättebra! Vaknade tidigt och åkte till farmor i Frölunda. Städade hela huset och denna gången kändes det som att det gick väldigt fort.. Hmmm... Åt god mat och efterrätt såklart! Sedan åkte jag hem och duschade, la en hårinpackning och peelade kroppen och filade fossingarna. =) Lite SPA.. Somnade lite lätt på soffan sedan.

Hmm..var kom stormen från så plötsligt?

Sedan gjorde jag mig klar för en sväng på stan. Tanken var att finna en present till Carro som fyller år på FREDAG. Men ikke - jag blev kär i en kjol som jag var tvungen att köpa..! Får nog tvunget inviga den på personalfesten på lördag =)




Visst är den fin?!

Kommentarer
Postat av: alexandra

synd att du inte inviger den hemma hos mig på lördag när jag och terese ska ut. Är det ngn pojk som lockar?;) kram

2008-10-21 @ 20:20:22
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Mäh trevligt sällskap och lekar får du ju här med! Hoppas du får kul

2008-10-21 @ 22:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0