Det är inte sant!

Jag har insett mitt öde - jag är klantig. Jag är fruktansvärt klantig - det borde vara olagligt för bövelen!


Vad har hon lyckats med nu då??
Jo, det ska jag tala om. Jag har fört över inte mindre än 6004 kronor för min hyra! 2400 kronor mer än vad jag ska göra! Och detta helt utan att blinka! Jag som säger att jag har full respekt och förstår helt pengars värde! Det är som att jag bara slängt bort allt vad eftertanke och förnuft heter! Är det helt normalt att ta fel på 2400 kronor?? I dagens läge. Nej.

Punkt.

Kommentarer
Postat av: alexandra

du får ringa dit du betalade till och prata med dem. Hoppas att det löser sig!

2008-10-27 @ 11:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0