Bestyr!

Ja.. Har tillbringat min dag med en massa husbestyr. Varit ledig igen, ja.

Började med tvättid, tog en promenad och köpte flour.
Sedan blev det en dusch innan jag åkte till Floda. Plockade undan på diskbänken där hemma, där det rent ut sagt såg ut som om helvetet brutit löst - men det var bara Nicklas som gjort mat till jobbet. Jadå, duktiga lillebror har skaffat sig ett jobb! Kanonkul faktiskt!

Mamma kom hem och vi gav oss iväg till Maxi i Partille och storhandlade. Så nu är min kyl och min frys fullproppade med en massa mat. Vi tog en kaffe och läste genom bruksanvisningen för ångmaskinen som skulle göra rent min soffa. Mm.. det gick sådär faktiskt. Hade också köpt Tabort - men inte fungerade det inte, det blev bara värre. Ska se hur det ser ut imorgon..

Satte istället igång med matlådor. ChiliConCarne att frysa in så jag bara behöver koka ris. =) Och såklart köttfärssås och makaroner! Så nu behöver jag inte tänka på matlådor på ett tag. Kanoners!

Imorgon ska jag sälja vitvaror igen - jag vill inte!!
Jag mår så dåligt när jag vet med mig själv att jag ingenting kan. Usch..Kanske helt enkelt måste byta jobb.. Varför varför varför kan jag inte bara få vara i kassan? Göra vad jag kan...?

Kommentarer
Postat av: Calvert

Du får ju se till att lära dig, ta en produktgrupp i taget och jobba dig uppåt. Börja med den gruppen som ni får mest frågor på! Kunskap är makt... ;) Lycka till!!!

2008-10-29 @ 21:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0