15:e oktober!

Jag har just nu lite för mkt ledig tid..
Ledig hela helgen, jobbade fem timmar i måndags.. ledig igår, ledig idag, jobbar bara fem timmar både torsdag och fredag.. Hmm.. o så helgen då som brukar gå rätt snabbt... Och det är ändå den vecka jag jobbar mest numer..

Har mest slöat faktiskt, inte gjort ngt vettigt. Borde sätta upp en tvättid - och handlandet har fått lida, har knappt ngn tandkräm hemma, för att inte tala om smör... och igår tog mjölken slut så nu är det panik. Ska strax klä på mig och gå till affären. Sedan blir det en promenad också, såklart!

Igår var jag hemma i Floda och hälsade på familjen. Trevligt, åt mat och fikade =) Planerade också inför julhandlandet, den 22:a november åker vi ner o frossar i billiga saker på Ullared - det ska vara mååånga paket under granen! Det gillar jag :) Brukar ha rätt tur med o fixa rätt grejer till rätt person. Och för att göra det också i år så är det dags o börja planera nu. Nu är det vecka 42.. det är precis 10 veckor kvar till självaste julafton! En vecka går fort, det vet vi. Speciellt när man tänker på att man planerar alla saker man ska göra på helgen - det är inte många helger kvar!

Och om en månad lite drygt öppnar "Jul på Liseberg". Ska bli sååå mysigt! Hoppas på att få stå där i år igen, sälja glögg, mistlar och rostade kastanjer! =) Stämning..!

Nej nu ska jag bädda sängen.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: alexandra

hehe, har handlat klart mina julklappar=)

2008-10-15 @ 15:45:04
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0