Måndag 24:e November, en månad till julafton

Jag undrar lite i mitt stilla sinne när den där snöstormen kommer hit??
Jag längtar efter snön! Faktiskt väldigt mycket. Så himla mysigt!

Jobbade igår. Det var ju helt okej. Bra o jobba söndagar. Bra betalt. Så jag klagar inte. =)

Såg också sista avsnittet av "Ensam mamma söker" Annettes val var ju inte helt otippat faktiskt, men Ninas! Jag var helt säker hon skulle ta Peter, så himla trygg och go! Och Johanna.. Hmm. jag hade själv tagit Kryckan. Andreas. Mumma! Haha, han verkade ju bra fin. Jaja.. Nu behöver man ju inte bli alltför involverad. Men va härligt o hitta sitt livs kärlek! Vakna med armar omkring sig varje morgon. Så underbart! Jag längtar.

Helgen har varit underbar faktiskt. Tog mig en dusch i lördags, smörjde in mig, tände en massa ljus och satte på mig myskläder. På tv var det Dansbanskampen och jag bara njöt. ♥

Ska förhoppningsvis träffa Tesse imon och planera inför nyår. Hoppas, hoppas, hoppas att vi lyckas locka ner både Antonia och Alexandra. Hade varit hur kul som helst!

På torsdag ska jag träffa Madde, underbara Madde! Ska bli mysigt. =)

Det är mycket nu, men jag mår väldigt bra. Är väldigt glad just nu. Lite oro såklart, men snart är det över, och jag kan fokusera på här och nu =)

Nä, nu ska jag fortsätta med tvätten.. *suck* Det var säldigt mycket nu.. Har ju inte tvättat på hela två veckor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0