Mys!!

Ja, idag har jag varit i Ullared på Gekås och handlat med mamma, Elin och Jesper.
Gick upp 05.00, sådär segt då sist jag kikade på klockan stod det 03.40... Hmm.. Lagom trött!
Men så mycket folk!! Aldrig i hela mitt liv sett så mkt folk där, brukar ha rätt tur då man kommer så tidigt, men ikke! Kön ringlade sig långt bort till vägen...! Ajajaj... In och trängas! ´Jojo!

Men jag fann äntligen ett par underbara gardiner! Är så glad - har redan satt upp dem och börjat göra julfint! Bara en vecka kvar till advent ju! Hittade ingen fin ljusstake, så den måste jag ordna med i veckan. Fyra ljus är ett måste! Går ju inte att ha ett datumljus.. Inte i min värld iaf.  Det känns att det är på väg mot december nu. Kylan har lagt sig och också långt nere i Varberg skymtade snödamm =) Mysigt!

Första "snön" (läs blasket) kom i torsdags, jag och Tesse blev ganska lyriska. Det är ngt speciellt med första snön. Synd bara att den försvann så snabbt. Läste på Alexandras blogg (alexjo.blogg.se) att deras snö minsann redan lagt sig. Karlstad =)

I torsdags var det spelning på Pustervik, åkte dit med Tesse, Angelica, Ida och Moa bland andra. Så kul att vi ses lite mer nu! Och så är det såklart dags att planera in Nyår ihop... När gjorde vi det sist allihop tillsammans - never!

Idag blir det att lata sig framför tv:n.. Trött! Vet inte ens om en orkar göra mat.. Hmm.. Får se vad dagen giver för krafter.
Imorgon ska jag jobba. Inte på Liseberg som det egentligen var tänkt. Utan på mitt vanliga jobb. Stackars Vicki har fått bli sjukskriven! Ajaj,...dumma hästar - har aldrig gillat dem! Visste att de var onda :P

Jaja, nu ska jag dra igång ngn rulle och mysa i soffan =)

Pussar och Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0