Innehållsrik dag

Japp, gjorde det där jobbiga idag, på min lediga dag. Men det är skönt att ha det gjort.
Väntar bara på ett brev på posten...

Lunchade med pappa och farmor på Jensens Böfhus. Namnam..!
Sedan gick vi till Clas Ohlsson och så fick jag köpt mig en sladd med glödlampsfäste till min julstjärna. Så nu är den uppsatt i mitt sovrum =) Myspys (dock lite mörkare än vad jag tänkt, men ja...mysfaktor..!)

Jag var ganska trött när jag kom hem och somnade en stund på sängen. Terese ringde och jag klev upp, tog mig till Coop och inhandlade lite mat, mötte Terese och vi tog en fika. Lussebullar..! Mums fillibums! Vi planerade Nyår och vi kunde bara komma på ett ställe att samlas på. Hoppas, hoppas, hoppas jag kan flörta och fjäska bra nog. Men det känns som att det är min tur nu.

Sedan lagade jag mat och åt gott. Har betalt hyran och lite räkningar. Duktig är jag!

På torsdag ska jag träffa Madde efter jobbet! Myspys..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0