Var tog helgen vägen?

Nu blir det ingen mer After Work på ett tag. We learned the hard way.... RumpanBar i Kungsbacka.
Trevligt hade vi men efteråt är man klok och förstår när man ska sluta dricka. Men jag minns mycket väl att Majas mamma var trevlig och jag tror vi hamnade i djupa samtal ett tag där. Hoppas att vi inte skämde ut henne för mkt. Kvällen resulterade i baksmälla, blåmärken och ömande ben och armar. Ajajaj.. ! Ingen mer alkohol förrän London.

Lördagen spenderades mestadels på darriga ben eller i sängen. Piggnade till emot kvällen och tog mig till Carro för Dolly Parton - dokumentär, konsert samt film (Blommor av stål - troligen världens mest underbara film)tillsammans med onyttigheter som chips och cola. Mums!

Om fyra veckor ska jag flytta och jag har idag kollat IKEA-katalog, handlat en stor matta till vardagsrummet och ett par knivar. Lite pö om pö och planering så blir det nog bra när det är dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0