Öppning

Det har varit hektiska och fruktansvärt långa dagar nu innan öppning. Och idag var dagen kommen. Halv sju var vi samlade allihop imorse. Spänning. Och jag har haft en fruktansvärt rolig dag. Helt otroligt. Jag verkligen uppskattar mina arbetskamrater, så väldigt mycket. Finns inte många gäng som känns bättre. Blandad kompott och alla känns så j*vla bra! Kan inte rikitgt sluta poängtera det...'

Vann en dammsugare idag, en Electrolux jag suktat efter. Den där med bebisen som sover. Hehe, jag är så nöjd så det finns inte. Men imorgon är det dags att ta reda på när jag är ledig. Ett schema hade suttit fint. Har en hel del inför flytten att ordna med. Dessutom skall mitt pass hämtas ut imorgon egentligen.

Pappa och min älskade farmor kom förbi och köpte lite grejer.

Jag vet inte om man kan ha ambassadörskunder i kassan men jag fick iaf två herrar som gick genom butiken ett antal ggr för de skulle ha diverse saker själv och även åt deras fruar och allt vad som skulle has. Men de ville helst handla av mig - för att jag har så fina smilgropar fick jag höra sen. Haha! Skoj. =)

Sötbollar är  de allihopa!


Nä, nu är klockan alldeles för mycket IGEN.

Natti mina kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Glad är jag som tusan för din skull gumman! Allt går bra och du mår bra! Toppen! :) keep up the good work! miss u! pöss

2008-05-16 @ 17:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0