Morgonpigg

Igår började jag halv ett och gick upp klockan 06:00. Idag börjar jag ett och gick upp 06:30 - det går inte att sova vidare! Jag är alldeles för morgonpigg. Igår hann jag med en underbar morgonpromenad (på en timma!), tvättade, diskade och städade. Och en dusch, lite dator m.m. Det var ändå rätt gött o få gjort sånt där.

Lyckades med en förarglig sak igår. Skulle kolla om min lön hade kommit in. Självklart hade den inte gjort det eftersom jag tydligen skrivit fel kontonummer till lönekontoret (men det är en annan historia) Klantigt, Emelie! Och som grädde på moset glömde jag mitt kort i Nordeas smarta internetdosor. Så mitt ilande till tåget var till ingen nytta. Jag hade egentligen tänkt köpa mat till mig på maxi vid jobbet och även köpa ett extra minneskort till min systers telefon, snäll som jag är. Men det gick ju inte då och istället började jag en halvtimma före utsatt tid. *suck*

Men tack vare Ninnie behövde jag inte gå hungrig! :o)
Har jag sagt att jag gillar mina arbetskamrater?

Kassaområdet förvandlades till skvallerhörnan under eftermiddagen. Alltid lika skoj. :D 
Men jag nämner ingenting så har jag ingenting sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0