Hua

Blev medsläpad på AfterWork i tisdags, vilket resulterade i att Emelie missade sista tåget hem och fick sova hos Emil, älskade arbetskamrat. Ordnade med taxi och vi somnade snart allihop. Drog upp de stackars trötta människorna klockan åtta. Jag skulle till jobbet. Maja började inte förrän tre och Emil skulle vara ledig.

Dagen redde sig med hjälp av en tjej från Backa, så min kära kassaledare kunde vara ledig på sin lediga dag för en gångs skull. Dagen var lugn och jag slutade kl. 15. Emil kom förbi runt lunchtid och köpte mat till mig, det var snällt. =) Mycket uppskattat.

Somnade på tåget mot Göteborg men jag tvingade mig att vara vaken för att inhandla rouge (eftersom min syster tappade min andra i stengolvet *arg*) en ny foundation och strumpor - sådana där jätteroliga inköp som kostar men ingenting man ser att det är nytt. Sedan kom jag iaf hem och jag var så fruktansvärt trött. Den där kvarten på sängen resulterade i tolv timmar och så vaknade jag pigg o glad halv sju imorse. Helt sjukt att man kan vara så trött.

Mariella kunde ta mitt pass på fredagen så jag kan åka till London. Underbart!

Har idag hämtat ut mitt pass hos polisen i Alingsås. Efter mycket om o men hittade jag iaf en parkeringsplats. Helt otroligt att folk kör så mycket bil mitt på en torsdagsförmiddag. ? Jaja - ser iaf fördjävlig ut på kortet - "titta in där o se så neutral ut som möjligt." Jaha, tänkte jag med toffs i håret så jag näst intill ser skallig ut och kollade in i det där hålet. Nä, usch - det är väl himla tur att det inte är mitt körkort iaf.

Ska packa ner lite grejer till här idag så att det bara är att bära ut kartonger och tomma lådor ur rummet när det väl är dags...

Kommentarer
Postat av: Antonia

Hej Emelie! Jag tittar in till din blogg då och då för att se vad du har för dig;). Du skriver så bra! Hoppas att allt är bra med dig. London låter inte dumt. Jag kommer förresten snart hem igen, i juni nån gång. Inte långt kvar nu. hoppas vi kan träffas en del i sommar! Kram pinglan! Antonia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0