Predikan

Japp... Nu har jag fått mig en predikan ang. mitt val i arbetsdjungeln. Jag har helt enkelt valt fel. Min grannes son jobbar ute på samma ställe där jag hade fått jobb, som jag tackat nej till.

Nya människor, mycket fester, vänner för livet, nya erfarenheter.
Det låter kalas.

Ring nu - ångra dig! Berätta och håll tummarna att du får det igen! Ångerrätt?

Jobb kommer och går och det är sällan jag inte får de jobb jag vill ha. Däremot kan det vara svårt att skaffa sig jobb till hösten, men allt löser sig.

Så sagt och gjort - skickade inatt kl 02.00 ett mail som skulle fungera som en förvarning om jag skulle störa i påsk.

I vilket fall som helst har jag garanterat jobb i sommar iaf. Lika bra att ta lite risker, små dumdristiga chansningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0