Myspys

Ja... Då var det tisdag igen.

Måndagen spenderades med mamma på bauhaus, coop, o en snabbis till IKEA.

Sprang på min morbror som jag inte sett sen jag var hur liten som helst.. "Mamma, jag tyckte det såg ut som Sune, men det kan det väl inte vara va?"  frågade jag - hur skulle jag kunna urskilja min morbror som jag inte sett på år och dar? "Jo, det kan det nog vara - för där är Ulla" svarade mamma.

Det är fräckt vad man kommer ihåg. Men jag antar att han o mamma är väldigt lika. Stod där o tjötade, han e en mysig gubbe han. Pratglad.

Sedan  blev det kaffe o bulle och film på eftermiddagen. Myspys.

Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Hade velat gå en promenad, men nu försvann solen. Har städat i lägenheten, sökt sju olika jobb och lagat lunch iaf - linssoppa!

Funderar starkt på att baka muffins. Det får nog bli det. Fördriva tiden lite. Ringa ett par samtal iaf.


På söndag åker jag med Martin till Malmö o fixar det sista på hans bil. Skoj med Roadtrip sådär appropå. =)

Kommentarer
Postat av: alexandra

hehe linssoppa och sen muffins=P söt du=) Ja en roadtrip är aldrig fel, mysigt det! puss!

2008-03-11 @ 18:12:14
URL: http://alexjo.blogg.se
Postat av: Jennie

Westlife - If your hearts not in it, riktigt bra haha :)

2008-03-12 @ 13:15:51
URL: http://jennao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0