:) Kalas

Japp, nu ska jag snart hem till Terese. Väntar bara på min far så han kan köra mig =) Kanon!

Har fönstret lite öppet. Klockan är halv sju och det är fortfarande lite ljust ute. Fågelkvitter hörs, flyttfåglarna är på väg tillbaka - och jag är beredd att välkomna våren!

Har varit en fruktansvärt seg dag och jag undrade en stund i mitt stilla sinne om jag nu skulle orka med en kväll på bortaplan, men efter att ha bakat blev jag piggare. Nu kör vi :)

Så...nu har jag jobb en stund innan jag hittar ngt annat och el chef vet om det. Gött.


Kommentarer
Postat av: alexandra

hehe synd att det kom en massa snö nu när våren var på väg. =(

2008-03-18 @ 16:58:21
URL: http://alexjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0