ja...

Ja...gårdagen blev en fika på dagen med goda vänner o härliga hundar. =) Sedan lite musik och sällskap.

På kvällen åkte jag hem till Terese och vi hyrde en film (Från Andra sidan) och åt godis. Hann också med "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" Faktiskt ganska söt. =) Feel-good film.

Idag var det meningen att det skulle bli lite fotboll eftersom det inte blev av igår, men vädret ser mindre lovande ut, jag vill inte ens gå en promenad.

Hittade min sit-ups bräda så det får bli en omgång med den bara. :P

Solade i förrgår, och lyckades så klart bränna mig så det kliar på magen och bröstet hela tiden. Det ska väl gå över - nästa gång blir det dock solkräm! Men det är helt klart dags att sola bort min vinterbleka hy.


Kommentarer
Postat av: alexandra

då blir du brun och fin=) Måste med sola, så jag inte ser ut som ett vandrande lik=P *fniss* Kanske med ska tänka på solkrämen...lätt att bränna sig=) Hoppas du får en bra söndag! Kramen!

2008-03-09 @ 18:00:20
URL: http://alexjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0