Förvirrad, som vanligt.

Jaja, får se om jag kan få ett svar på mailet, eller om jag ska svälja min stolthet o ringa lite senare idag.
För just nu vet jag inte alls vad som är rätt och rikitgt.

Ja....varför, varför, varför. Kunde jag inte bara fått ett nej från elgiganten och varit tvingad till att välja det ena, varför måste jag ha val? Tror bara att vad jag än väljer så kommer det bli "fel". Men det är klart att det inte blir så. Båda jobben har sina fördelar. Och jag behöver miljöombyte.

Funderar en massa idag. Nu ska jag plocka ihop lite saker, ikväll ska jag se på film alldeles allena i Robins lägenhet. Kan va gött. Eller så åker jag hem till Lollo. Eller så följer jag med Terese o gänget ut. Men min ekonomi säger nej. Haha det här är skit. Pankrutt...Blir popcorn o påskägg. =)

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0