??

Har nu vaknat varenda morgon av att det tjuter nånstans, låter som ett brandalarm, klockan 05:58.

Jag har nu kommit till insikt att det måste vara ngn form av väckarklocka. Måste fråga min bror om det är han som satt en klocka nånstans. Flög upp imorse för o leta, men jag fann ingenting. Konstigt - väggarna kan väl inte vara så tunna att man hör grannens väckarklocka så fasligt tydligt? Har blivit ganska rädd om jag ska vara ärlig - varit beredd på att fly. Haha, så man stressar upp sig.

Snart ska Robin inte jobba i Örebro på veckorna mer och jag kommer vara strandad på hemmaplan. Städade hos min farmor igår och hon förkunnade att jag minsann kunde få bo där om jag ville ibland. Tackar, tackar!

Nu ska jag strax packa det sista och dra mig hemåt. Hälsa på Lollo en stund innan jag åker bara. Sen ska jag in till stan igen - mycket fläng idag. Men så är det.

Porthälla 18:30. Skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0