Bravader

I want to be the cause of a fight - jo jag tackar jag...

Blev en lördag med dans, vin och massor av goda vänner! Överallt fanns de! Haha! Det var riktigt skoj o ses igen. Reunion snart pratade jag o Lollo om.. Ester all over again någon?

Söndagen spenderades med mina begåvade musiker i replokal och på fotbollsplan. Mitt lag vann och jag gjorde nog två-tre mål, slutade räkna när vi blev för överlägsna :P Sedan åkte jag, Marcus o Sebbe hem till Terese o åt tårta och kollade på Saw IV . Någon måste vara helt rubbad i hjärnbalken för att ens komma på att skriva ngt sånt!

Idag är det dags att ge mig av till Robin igen.

Men vad hände med gårdagens underbara sol??!

Jag vill ha mina sommarklänningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0