Inställt

Tanken var att åka till Smögen och bli bortskämd över helgen, men mycket annat tar upp min tid. Får ta det en annan gång.

Insåg inte att folk faktiskt läser min blogg, så jag fick mig ett uppvaknande när jag insåg att personen jag skrev om i mitt förra inlägg sett vad jag skrivit där. Haha, jaja, men det är väl ok..

Snart kommer Angelica hem! Jag längtar efter dig mitt hjärta!

IKEA på lördag antagligen, känns bra. Vill ha andra gardiner i mitt sovrum.

Mamma kom hem med mina två tavlor igår också. Fina blev dem! Hon hade också med kardemummakaka och hemgjord flädersaft! *älska* !

Innan besöket av mamma och lillasyster städade jag farmors hus och efter mammas besök drog jag mig till jobbet för att jobba kvällen.

Fick ju lön igår - gott. Blir nog en laptop i dagarna då jag inte lyckats ordna med mitt internet. Ja, så får det bli. Har fortfarande inte funnit en soffa att förälska mig i.

Nej, nu måste jag rusa till jobbet.

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: alexandra

läser alla dina nya inlägg jag=) gött med en laptop! det tycker jag du ska unna dig. Snuttigt förresten med en lillen fågel! =P puss på dig

2008-06-27 @ 11:09:01
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0