Vad är det för fel på mig?

Köpte mig en 1,5 liters mjölk igår, för jag tänkte (eller Lollo förstod) att en enlitare skulle ta slut så väldigt fort. Jotack - nu ser jag att jag uppskattningsvis bara har sådär en deciliter kvar av hela paketet. Igår kväll köpte jag den och jag har knappt varit hemma idag. Vad är det för fel på mig? Kalv.. Så j*vla gott är det väl ändå inte med mjölk?

Har spenderat min lediga dag med att städa hos Farmor. Jag själv var mycket nöjd och tyckte att det var grundligt gjort. Frågan är bara hur det kommer sig att det gick så fort just idag? Skulle jag ha glömt ngt får hon väl säga till. .. Men det gör hon antagligen inte - hon är alldeles för snäll för det min kära farmor.

Sedan åkte jag hem och lämpade av mina städkläder och drog på mig en kjol och ett linne - nu skulle jag minsann ut i solen och bli brun. Tog mig en långpromenad, men inte sjutton blev jag brun för det. Kanske dags att inse att man aldrig kommer vara konstant gyllenbrun som så många andra. Fann däremot bilder på mig sedan i maj - jag var brun. Och fräsch. Det är minsann dags att göra nya slingor i håret..! Basta...!

It's like wishing for rain when I stand in the desert.....

Nu ska jag lyssna på mer bra musik och kanske kolla upp lite busstider till Oslo.. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0