Spend it!

Idag ska jag göra stan. Spendera pengar och låtsas vara rik =) Haha! Får väl hoppas att det inte blir alltför stort hål i plånboken, men jag har betalat de största räkningarna, och de andra är mindre och har inte kommit, men jag har öppnat ett kapitalkonto så jag har en buffert ifall det skulle krisa sig - vilket det naturligtvis inte kommer göra, jag är ju så förnuftig!

Är lite sugen på nya kläder, nya handdukar ( fast egentligen behöver jag inte det.... :S )och så var det ju lite presenter som skall inhandlas. Blir ett besök på Wettergrens, Chilli och i alla klädaffärer jag går förbi :D

Ska bara städa undan lite lätt här hemma. Tuffe han visslar och är glad - Björn Afzelius fungerar för honom också :)

Kommentarer
Postat av: queenpeach

ha en bra dag o kolla gärna in min blogg och webshop!! :D

2008-07-31 @ 09:30:01
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: alexandra

gud va skönt med pengar att spendera!! Det är det härligaste med ett jobb! Hoppas du hittar ngt fint=) pusspuss

2008-07-31 @ 11:25:01
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0