Sommar!

Det är egentligen dödsstraff att sitta här en sån här underbar dag. Men jag har legat ute o stekt ett tag och behövde komma in o dricka lite mer vatten och få i mig lite yoghurt. Insåg också att jag blivit lite bränd, inte bra. Imorgon ska jag o Madde till havet - dags att gräva fram ngn solkräm nånstans. :S

Har idag gått och handlat  på morgonen inför kvällen och sedan tog jag en promenad till Olskrokstorget, tog mig till centralen, lämnade en skiva till Lollo, inhandlade räkor som folket hade beställt inför kvällen och självklart också en bag-in-box. Blir trevligt ikväll när kickorna kommer på besök. Ska om en stund skiva upp lite melon, göra iordning en ostbricka, lägga in vinet i frysen så det är riktigt kallt. Vattenkannan har jag redan gjort iordning med citron - varannan vatten, vet ni! Vitlökssmör fick jag gjort iordning också då jag inte fann några vitlöksbaguetter så dessa ska göras iordning också.

Men först ska jag duscha!

Hoppas ni får en underbar sommarkväll - det ska jag ha!

PussoKram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0