Reflections

Min älskade Sambo vill bara att jag ska sjunga för honom. Visst är fåglar sociala djur, speciellt undelater, men just nu är jag ju så trött. Men lite Tracy Chapman får han höra mig skråla till iaf, en stund.

Sitter o pratar med Jocke, vilket var fruktansvärt länge sedan. Har fått lite skvaller bekräftat och jag kan inte vara mer förvånad. Folk i vår ålder skaffar barn, och då är det de som man allra minst trodde skulle stadga sig och hitta rätt så här tidigt i livet, men det är bara att gratulera. På tal om barn har Martin blivit farbror igen, ännu en liten pojke blev det. Så himla mysigt!

Kul att Angelica är hemma igen! Så himla mysigt! Igår tog vi en promenad runt sjön i Floda. Underbart! Och imorgon ska vi utforska min nya hemmaplan så jag kan komma igång med mina egna promenader igen också. :o)

Kul med vänner från förr. På söndag ska vi ses allihopa tjejerna från förr. Antonia, Ida, Moa, Terese, Angelica och jag. Ska bli jättetrevligt :o) Alldeles för länge sedan.

Terese - vad hände?
Har funderat  nu det sista...

Imorgon kväll ska jag också få ett besök från förr. Trevligt.

pussokram!

Kommentarer
Postat av: alexandra

kom ihåg att även om vi inte träffas alltför ofta så finns jag alltid kvar - och du för mig (jag känner det=) ) Rikiga vänner består livet ut vad som än händer! puss!! miss you!

2008-07-08 @ 20:18:37
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0