Proppmätt

Har klippt mig idag. Ringde Sandra efter jobbet och javisst kunde jag komma förbi. Göttans. Gjorde också slingor, blev väldigt ljust, jag är nog inte van. Har för mig jag tyckte samma sak sist jag gjorde iordning mitt hår. Men det var fantastiskt underbart att få klippa bort allt det slitna :P

Efter det gick jag hem och lagade mat, färsk pasta med diverse. Gottinamnam. Men va mätt jag blev (!)

Blir en bok ikväll och kanske en film, mycket lugnt, en promenad kanske tillomed? Hade varit mys.

Imorgon är jag ledig. Då ska jag leta lite presenter, har ju ett par födelsedagsbarn i augusti som skall uppmärksammas. Sedan ska jag på dejt med Rebecca, hon ska kika på min lägenhet.

Oooof, nu är jag mätt minsann.

Kommentarer
Postat av: alexandra

det e ju arkiv x filmen som släpps på bio nu i början av aug=)

2008-07-30 @ 20:58:53
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0