Life goes on

Hade väl tänkt att det skulle vara för alltid, men jag förstår att minnen så nära inpå kan vara fruktansvärt svårt och jag förstår varför du väljer att göra som du gör. Det är fruktansvärt själviskt av mig att tänka att det finns en väg tillbaka om det någon gång skulle behövas. Dessutom är det underbart med minnen, men jag vet att livet måste gå vidare. Var dock lite svårt att se att den nu skall ägas av någon annan. Och förmodligen kommer jag inte få se det nya. Kanske.

Är lite väl sentimental i dagarna....

------------

Träffade Ida, Moa, Angelica, Terese och Antonia igår - jättemysigt! Hade lite picknick vid sjön Aspen. Kul att vara på hemmaplan, med de från förr. Det är kul att se att folk förändras och utvecklas, men samtidigt fortfarande kan vara samma som förr. Uppdatering av bravader och livsgöromål. tankar och utsikter. Underbart! Tack tjejer!

"Realize" - lyssna på låten, mina vänner. ! Underbar!

Kommentarer
Postat av: alexandra

gud va underbart det lät, sitta vid aspen och äta! men alla gamla godingar hehe Var inte för sentimental nu, för vem det nu kan vara. Puss!!

2008-07-14 @ 11:29:45
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: antonia

Åh! Gumman då! Det var så himla underbart att se dig igen, och jag märkte hur mycket jag saknat dig:(

..vill så gärna se din lägenhet nån dag framöver btw! Och du! Kolla min blogg för lite bilder från vår mysiga picknick;)pussen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0