Friskus

Ja..

Började min dag med att laga matlådor. Lasse slängde under lunchen ur sig "ja...för du är så himla ombytlig.." Sarkasm...  Det råkar vara så att jag idag hade gjort makaroner och köttfärssås som jag tydligen förtärt i hans sällskap ett par ggr tidigare - jaja, dådå! Men jag har iaf lagat maten själv och jag hade inte världens fantasi imorse klockan 8..

Efter jobbet träffade jag Lollo på centralen och vi tog oss en ordentlig promenad - det var underbart och jag kände mig så nyttig! Sedan åkte jag hemåt och handlade mjölk, gurka och lite frukt på Coop.

Hann med att boka in en dejt med Carro imorgon efter jobbet. Så hon får låna min resväska inför hennes resa - jag vill också med!

Kanske ska planera in en resa till Oslo i sommar också, en helg. Jag har blivit lovad sol, bad och uppvaktning. Tåls att tänka på.. ;)

Nu ska jag alldeles strax sova.

Natti Puss!

Kommentarer
Postat av: alexandra

hehe en resa till oslo=) låter mys hihi Puss

2008-07-21 @ 11:34:46
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: alexandra

du har blivit utmanad av mig på minn blogg=) puss

2008-07-21 @ 19:14:45
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0