Bränd

Hade en ytterst trevlig lördagskväll med tjejerna igår. Lollo och Lisa -  ni är alldeles för goa =)
Blev minnen, skratt, prat om framtid och dåtid och planer hit och dit. Alltid så trevligt!!

Har spenderat söndagen på stranden med Madde (askimsbadet var dock inte så härligt som jag minns det så det blev dessvärre bara ett dopp - dock mitt allra första dopp i år! Äntligen har jag tid att njuta av solen) Självklart har jag lyckats bränna mig! Trots att jag faktiskt var duktig med solkrämen, tyckte jag... Det svider på ryggen och på rumpan är jag alldeles röd på ena sidan där bikinin suttit och kritvit på andra. Haha! Jag ser ut som en polkagris!

Kom hem för inte alltför länge sedan, har hunnit med en dusch och laga matlådor inför jobbveckan. Duktiga jag :P Haha! Kvällen kommer att tillbringas med Angelica för lite grillning i slottskogen. Härligt. Ska bara se till att ha ngt för mina axlar. Ajajaj.... :( Varför steker jag mig själv när jag vet att jag kommer bränna mig? Blir nog alltför åpen när jag äntligen får njut lite. Jaja.... smärtan kan jag ta. 

Nä, nu ska jag se om korven kan tina lite snabbare och sedan är det dags att leta efter en engångsgrill. 

Pussar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0