Alldeles rörd

Alexandra kommer ner i september! Jag är så glad så det är inte klokt! :o)

Har just städat i min lägenhet, har insett att jag behöver ett tidningsställ. Vet inte var jag ska göra av allt. Farmor har ordnat så jag får GP ett tag nu, Trevligt med tidning - den har jag saknat ett tag - men var sjutton ska jag göra av allt?
Fick slänga en blomma jag fick av Lollo i inflyttningspresent. Jag har tyvärr inga vidare gröna fingrar. :( Men orkidén jag fick av mamma står kvar. (sanningen att säga är att jag sent omsider insåg att den var av plast - haha! hon vet vad jag klarar av...)

Vill få lämnat tillbaka den andra stora stationära makapären jag har stående i sovrummet -. frågan är bara om familjen alls vill ha tillbaka den . var ska den stå liksom? Mamma brukar visserligen vara en mästare på att pussla, men ja... 

Bokade en ny tvättid förut också. Fick ju förhinder igår - var tvungen att gå på möte på jobbet. Inga roliga besked där inte. :( Segt.

Barnet ska heta Liés i andranamn! Jag är så rörd - vilken hyllning!

Nu ska jag fortsätta med mitt. Angelica kommer hit sedan och vi ska gå en promenad. Härligt.

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: alexandra

=D Söt du är! hahaha ja plastblommor, då vet jag vad jag inte ska köpa till dig då fniss Puss!!

2008-07-09 @ 14:58:42
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: alexandra

2008-07-09 @ 19:46:22
URL: http://aa
Postat av: alexandra

oj då, råkade skicka iväg en kommentar som blev fel hihi. Tänkte på namnet liés, är det henkes barn då?=) puss!

2008-07-09 @ 19:47:19
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0