Update

I lördags blev det "Dagboken" istället för Ice Age. Den var kanonmysig! Underbar. Blev också en härlig promenad i blåsten. Men stormbyar var det inte just då iaf.

På söndagen roade jag mig med "Åter till Cold Mountain" och därpå ytterligare en promenad. Jag har minsann varit riktigt på alerten den här helgen :P Haha, jovisst :P
Sedan drog jag mig till Tesse och lämnade skolböckerna. Tjänade lite pengar, vilka jag lika snabbt brände igen under shoppingen på tisdagen med mamma. Så kan det gå..

I måndags var hantverkarna hemma, men de fick inte loss handfatet så de fick återkomma på tisdagen. Nu är allt fixat hemma iaf. Gött som fan. =)

På måndagen tog jag och Martin oss till båten ute på Tjörn. Den hade klarat stormen med bravur.

Korsord, korsord, de blir som en drog i långa perioder. !

Shoppade igår då som sagt, fyndade ett par byxor (välbehövt) och lite annat smått o gott. Ett par kanlasfina knästrumpor med prickar =)

Idag ska jag göra allt som jag tänkte göra i måndags och igår..
Allt som jag måste. Ringa csn, skriva klart en grej till min f.d seminarieledare Per och meddela min vfu-plats, handledare och samordnare att jag inte kommer närvara denna termin, Och invänta samtal. Förhoppningsvis får jag ngt jobb snart....

Puss

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej, idag fyller jag år därför är jag extra snäll
så vill du ha en ny header och hjälp med bloggen?

Var då med och tävla!
Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar
här; http://florennz.blogg.se/1201076167__23_januari_08.html

LYCKA TILL!

2008-01-23 @ 09:53:43
URL: http://FLORENNZ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0