Nya nyfikna

Skoj att fler läser min blogg. Jag får nog passa mig för vad jag skriver kanske :P Men än så länge har jag ju inte skrivit om alltför stora hemligheter, och det bör således förbli.

Detaljerad berättelse om min dag...om ngn orkar med?
Dagen började med att Martins telefon ringde. Hemtelefonen. Jag, dum som jag är, stannade kvar i sängen medan Martin fick hoppa ner och dra ur jacket (till saken hör att han jobbat natt och gått till sängs sju på morgonen) Strax efter det gick jag ändå upp, drog på mig kläder och gick hem för att äta frukost och tjöta med mor min.

Sedan, hör och häpna! följde jag med henne till gymet, köpte ett tremånaderskort (finally) och spenderade hela två timmar på stället tillsammans med 75 pensionärer =) Duktiga gamlingar i Floda! Gyminstruktören konstaterade att mamma är i bedrövligt skick och pushade henne. Hon måste träna. En sån tur att även jag skaffat mig ett kort nu då!

(Nu är det bara Jesper och Robin som inte har..fast Jesper är så liten så han får inte, men han följer ändå med ibland.) Mängdrabatt?`Mamma, Pappa, Elin, Nicklas och jag...

Sedan lånade vi böcker på biblioteket, postade mammas betalade räkningar och lämnade tillbaka filmerna.
Jag visade sedan mamma hur man gör linssoppa, vilken uppskattades och Nicklas häpnade över mitt hurtiga jag. Vad har hänt?

Martin hämtade mig och vi åkte till Mekonomen i Partille för att köpa slippapper till hans bil. (Fick förresten se den igår, all lack är på och den är skitsnygg!)

Sedan skulle han klippa sig och jag gick runt i Lerum och tittade i affärer. Efter det tog vi oss en latte på Cafe Ahlsén och pratade. Han vill köpa ny lägenhet och jag vill få ett jobb. Han vill att jag ska få ett jobb så vi kan flytta ihop till ngt större.. Vi får väl se hur allt blir...

---

Jag är lite skrajsen.

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja gud vad flitiga=) Gött att träna! Kom precis hem från gymmet jag=) Man kommer till insikt att någon gång måste man börja hehe...puss på dig gumms!! (har skaffat mig en ny blogg nu) puss igen hehe

2008-01-29 @ 16:53:54
URL: http://alexjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0