Minnen!

Sitter här, lagt ner pennan för dagen, lyssnar på Tracy Chapman... Är alldeles ensam i lägenheten. Antingen är jag fruktansvärt lycklig pga mitt rika liv eller så är jag bara hög på socker....

Jag fick en massa flashbacks och det hade varit underbart att vara singel igen, men att ha en egen lägenhet...

Stod o bakade och lyssnade på musik. Kändes lite som förr. Tänkte på sommaren med Jimmy när jag var sjutton (Galet!) , sommarlovet med Lollo o Lisa, PocoLoco...jodå, galna var vi och vi hade förbannat kul! Sommaren 2004

Lollo fyller år på fredag och jag ska på partaj.. Funderar på o ge henne en blandskiva som något extra, men vad för låtar skulle jag ta med? Förutom, man I feel like a woman och country roads? Kanske kan höra med Lisa..

Sommaren 2005 var också en höjdare - Carro, Linda och jag

Finns så många man inte träffar mer. Det är lite synd, men samtidigt har man inte tid eller ork alltid att vårda vänskap... Vänskapen borde bestå.. som stjärnor, de finns där men man ser dem inte alltid. Kliché, jag vet, men det stämmer. Men man glider isär och snart blir det svårt och obekvämt att ta upp kontakten igen. Det blir liksom svårt att veta var man ska börja igen...

Började prata med Alexandra idag. Det var länge sen. Hon flyttade, men snart ska vi upp o hälsa på har jag bestämt. Minnen från förr dök upp, som sagt.. kul o prata med henne...

Sommarn efter åttan. Kanon tjejer!! Haha, supa o vara fjortiar, det var vi duktiga på. Terese, Alexandra, Rebecca och jag - vi hade underbart skoj! Synd att en så sammansvetsad bubbla spricker så lätt.


Jag är lycklig idag =) När jag tänker på er!

Kommentarer
Postat av: alexandra

riktiga vänner består, och jag kommer alltid att finnas hos dig gumman! tänker på dig ofta, ibland gråter jag även en skvätt av saknad...älskar dig!!

2008-01-07 @ 19:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0