Måndag

Hela idag, hela imorgon, hela onsdag - jo det ska gå.... Är klar med första frågan, näst intill.. Kan finslipas lite på onsdag. Tänkte mig bli klar med tredje frågan idag också så får jag ta tag i det allra tyngsta imorgon. von Wright är en svår jävel att analysera. Jag vet inte vad jag ska tycka - eller än mer, vad jag ska fylla ut med!

Ska ta mig ner o köpa Listerin på apoteket sen. Ska till tandläkaren imorgon ju... Fy det kommer kosta pengar...
Vill inte!

Hur sjutton ska jag få plats med allt jag har att skriva ned o nämna på tredje frågan - den är ju hur stor som helst. Får bara använda max 7500 tecken (inklusive blanksteg!)

Martin har åkt till jobbet så jag har ju tid och lugn o ro iaf. Får se hur mycket det blir gjort idag. Men det hade känts bra för imorgon om jag hann klart med en. Kanske jag skulle ta mig i kragen o få lite motion också?

Nä, dags att fortsätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0