Lollo!

Idag fyller min bästa vän år!
Jag kan alltid lita på henne och vi har alltid skoj ihop. Hon stöttar mig alltid och ger mig goda råd, vet alltid vad jag behöver och ställer upp jämt! Kan en människa bli bättre?

Jag ska snart börja göra mig iordning för lite partaj.

Har ordnat med en present till henne idag, men när jag skulle göra en nostalgiskiva till på köpet så kunde jag inte ladda ner musik. Jag själv är rätt så oteknisk, men jag har lärt mig en del. Fast jag tror att datorn behöver rensas, det är för mycket grejer på som jag tror bör tas bort - men eftersom det är Martins dator vågade jag inte ta bort för mycket. Hon får få den skivan + lite "förr-i-tiden"-bilder i efterhand.

Men en riktigt nice fruktkorg har jag ordnat och ett rödvin som ska vara gott. Hon gillar rödvin, men det gör inte jag, inte så mkt i alla fall. Så jag har tagit hjälp av Rickard. Tackar och bockar. Hoppas hon också tycker om det.

...

Fick mig en smärre chock, känslosam sådan, när jag upptäckte en sak förut, en sak jag redan vetat men nu vet jag vem det är. Eller iaf ungefär. Dock kändes det jobbigt, av en anledning som inte borde finnas. Men det är klart att jag har ju haft bitvis obesvarade känslor, vilket sätter sina spår. Men nu ska jag inte tänka på det - vi är ju vänner iaf! Det är bättre än ingenting, för du är fantastisk!

...

Imorgon blir det fika hos Caisa med henne och lilla Alva, redan 5 år - det går snabbt när de är små!
 
...

Nej, nu har nagellacket torkat. Nu ska jag hoppa in i duschen, lyssna på lite underbar musik och göra mig iordning, inte tänka så förbaskat mycket! 

...

Lollo! Idag är det din dag! Grattis! Vi ska ha en fantastisk kväll!

Pusspuss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0