Heute, som Angelica skulle sagt

Har varit på banken idag och satt in lite pengar. Det kändes bra. Sen tänkte jag gå lite i affärer, men jag orkade inte - blev hungrig. Och eftersom Mcdonaldsmat och chokladbitar inte bör räknas i mitt intag åkte jag hem och åt den linssoppa jag igår tillagade. Den blev underbart god - och idag smakade den tillomed ännu bättre!

Är riktigt nöjd med mina insatser på matfronten.

Skulle gjort lite scones till kvällsmaten nu också, men jag tappade helt lusten förut när min Martin åkte till garaget. Det blev tv och dator istället för bakning eller promenad.. Aj, aj.. Jaja, så blir det ibland. Ikväll blir det nyponsoppa med mandelbeskvier och rostat bröd istället.

Fick just ett mail från Martin i skolan. Vårt projektarbete är klart - och jag anser det vara godkänt. Mer behövs ju inte.. ;)

Japp, nu ska jag göra lite nyponsoppa, så den är klar när Martin kommer ut ur duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0