4:e reserv

Fan, bättre gick det inte. Och eftersom jag inte tackade ja till den andra kursen så vet jag inte vad som händer i vår. Borde nog söka lite jobb.. Men inget hotelljobb tack, iaf inte på ett litet hotell. Kanske Alingsås igen? Fast jag vet inte. Jaja, det ordnar sig, som jag brukar säga =) Kanske finns ngn som läser detta som vet ngn som är i behov av en ytterst serviceminded person... ?

Vaknade 10:40 idag, helvete! När ska jag kunna vända tillbaka dygnet igen? Måste upp åtta imorgon, lätt match i vanliga fall, men nu vete sjutton..

Var hos tandläkaren igår och tror att jag lyckades gå med på den där friskvårdsgrejen.. Hamnade i den lägsta delen, men jag måste göra följande "annars kan hon bryta avtalet". :
Äta tre huvudmål om dagen och två mellanmål, använda tandtråd, köpa extra stark flour och skölja med på kvällen (fick recept på det också) Dessutom nämnde hon nog något om att jag måste motionera regelbundet också.

Vet faktiskt inte om jag har tid med det. Skulle komma ner med kontonummer för autogiro. Men det vete sjutton om jag hinner , ska nog ringa ner o säga att jag inte vill ha ngn. För dessutom fick jag betala 554 för besöket. Nä, får nog ringa ner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0