2008

Jag har just börjat med hemtentan - skitsvårt! Kan inte svara så mycket mer tycker jag. Vet inte om jag kanske redan nu har sprungit utanför ramarna och svarat fel? Jaja. jag har ju en vecka på mig iaf..
 
Det ordnar sig

Nyårsafton var trevlig. Åkte hem till Thomas o Jessika i skogen. =) Det blev tacos o tårta och Kareoke! =) Jag och Jessika började med Poison - svårt låtval.. haha! Men vi roade iaf .
Inte så mycket mer o säga. Martin fick leka lite med sina smällare o sen var han glad - han tillomed sjöng kareoke! Han o Thomas gjorde "Ta mig till havet" jättebra! =o)

Igår var jag lat. Hemma ett tag o sen körde pappa mig till Martin. Jag o Martin gick på en promenad. Mysigt.!

Skulle ha gått med lilla Nicke till gymet idag, men jag var tvungen o börja med min tenta. Får väl ta mig en promenad sen, kanske med Angelica? Hon är ju tillbaka från värmen igen - till snö ! Ja vi har faktiskt snö, och det är jättemysigt!

Nu lagar Martin mat, sen ska jag ut.


Pusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0