Söndag igen

Ännu en fruktansvärt seg söndag har snart passerat.

Däremot var lördagen underbar! Tack Lollo o Lisa - det behövde vi =o) PocoLoco, nu får vi se till att boka den där resan (och jag ska se till o skaffa mig ett jobb till dess så jag har lite pengar över)

Martin ringde förut. Kul att höra ifån honom på andra sidan. Fallskärmshoppning, snorkling, bad, prinsessor, Hilton, mat, shopping...och resan har bara börjat! Imorgon skulle de upp tidigt för att åka forsränning eller vad det nu hette.. Vill också!

Själv vet jag inte vad jag ska göra imorgon. Ska se till o träffa Carro i veckan iaf och Rebecca också. Länge sen.

Kommentarer
Postat av: Antonia

Hej Emelie! Hoppas du mår bra! söt blogg du har! saknar dig! kram antonia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0