Mår illa

Mår riktigt illa. Packade upp sakerna ur papperspåsen jag hade med hem i onsdags. Orkade inte göra det igår. Orkade egentligen inte heller idag. Känner mig svag. Ska det vara så? Allt ligger just nu bara instoppat i mina överfulla lådor. Får rensa när jag känner mig bättre. Om jag gör det.

Lyssnade på Tracy Chapmans "the Promise" på repeat igår. Inte bra. Grät, grät och grät.

Ska se om jag kan hitta Maria Menas låt "Just Hold Me" också... Varför gör jag så? Varför är det just de mest känsloladdade låtarna jag vill höra när jag mår som sämst?

Saknar dig.

Drar mig från att hämta mina saker. För det kommer göra så fruktansvärt ont. Mer ont än nu.
Bara mamma vet. Orkar inte prata med hela familjen. Igår frågade pappa var min mixer var. Han vill göra fruktdrinkar ikväll. Får se när jag hämtar den. Orkar ingenting just nu. Sitter i mitt nattlinne. Har inte ens borstat mina tänder. Men sängen är bäddad iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0