IKEA

Underbara IKEA - det finns förbannat mycket roligt att gå o titta på. Hade jag inte bott hemma hade jag köpt en väldig massa saker. Längtar tills jag flyttar bara för att få springa runt o fixa möbler. Så roligt är det.

Köpte mig en bäddmadrass till min hårda säng. Så nu ska det bli gott o sova ikväll. Köpte dessutom en lampa, en kudde och två röda ljushållare. Så ikväll skall jag tända lite ljus o ha det mysigt. För mig själv. Rå om mig själv. Tror jag behöver det. Och inte tänka så himla mycket.
 
Lillebror Nicklas sitter där nere o försöker få ihop sitt skrivbord. Jag hjälper inte till - det är så svårt sånt där :P

Efter besöket hos Martin igår (det var fint, sorgligt och jobbigt) så ringde jag Terese. Tog bilen ut på motorvägen - stormen tog tag i bilen och jag trodde jag skulle hamna i diket flera ggr, men jag klarade mig minsann. Hon hade bakat några muffins. Tereses specialare, smakade ungefär som kladdkaka, det var underbart gott. Stannade ett tag o tjötade - tack, det var trevligt.

Funderar på att basta. Men nä, det är för varmt. Inte idag.

Har dessutom varit på gymet idag. Jävlar va träningsvärk jag kommer ha imorgon. Nicklas är minsann duktig på träning, men jag tror han kanske kan köra för hårt med mig ibland.

I veckan kommer jag bo på Nymånegatan. Tack Robin. Det kan vara gott o komma hemifrån lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0