En kort visit

Är hemma en stund. Har sovit här inatt också. Körde nämligen min kära lillebror till träningen i Sjövik, eftersom pappa hade gradering.  

För övrigt trivs jag bra på Nymånegatan. Lyxade till det i måndags med en kycklingwok med diverse lök, chili, champinjoner och bulgur. Till det en god ruccolasallad och citronvatten. Sehr nüttig. ?

Fick dessutom en underbart vacker handgjord dagbok. Det är nog den mest genomtänkta present jag någonsin fått. Jag är gladare än du förstår! Började skriva i den samma kväll. Det är, by far, den finaste dagbok jag haft. Jag som fullkomligt älskar att skriva dagbok... =)

Tackar, är så glad!

Nu ska jag se så regnet inte öser ner. Så är det dags för en promenad. Gymet får vänta till på fredag, då jag inte vill gyma själv. Mamma är hos sjukgymnasten o Nicklas ska till skolan.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0