Detta funkar inte

Drog mig ifrån att åka till arbetsförmedlingen också i fredags. Bara tanken ger mig ångest. Får se om jag tar mig dit imorgon. Det återstår att se.

Helgen har för övrigt varit den allra mest tillintetsägande helg jag spenderat. Har spelat Guitar Hero. Inte mkt mer. Hoppades på lite bowling igår, men så blev det inte heller. Får se vad kvällen har att erbjuda.

Inatt ringde telefonen runt tjugo i fyra. Pappa blev orolig och vi tog bilen in till stan för att hämta en viss person. Personen i fråga satt inte där vi kommit överens och telefonen fick vi inget svar på. Innan vi satte oss i bilen igen kollade vi dock till spårvagnshållplatsen. Människan kanske ändå fått för sig att ta vagnen hem. Jovisst. Nersjunken till oigenkännlighet förstod jag ändå att det var personen vi letat efter. *puh* Nu kunde vi pusta ut. Drog stackarn upp på benen. Somnat hade människan gjort också. Det var därför inget svar på telefonen gavs. Körde hem till personen i fråga och såg till att människan kom hem ordentligt. Det kändes skönt. Personen har en tendens att allt som oftast bli rånad eller nerslagen. Kändes bra att ha gjort en god gärning.

Kommentar till gårdagens delfinal av melodifestivalen : Sanna Nielsen var kanon, tack för att hon gick till final. Men vad hände med Andreas Johnsson och Carola, favorittippade, jo, de får kvala in i andra chansen.

Jag har slutat förvånas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0