Tvättdag, idag igen :S

Det känns varje gång man tvättar att man just gjorde det - trots att det faktiskt gått en hel vecka emellan.
Jaja, kläderna blir ju användbara igen =)

Imorgon ska jag på glöggmys hos tvillingarna och jag har självklart tagit med en flaska av den godaste glöggen ever - har blivit bortskämd så Blossa är inte längre ett alternativ.

Har fastnat i en bok jag ska ge bort i julklapp. Den är kanonbra. Nu lillebror ska du bli glad på mig =)
På fredag kv'äll ska jag egentligen på Glitterfest, det är synd för jag vet inte om jag kommer hinna eller orka. Ska ju jobba hela helgen också..

På lördag är det lucia och jag har köpt mig glitter till håret, för det ska man ha då. Så kunderna vet vilken dag det är. Och på kvällen ska jag hem till Madde och Alex för en födelsedagsfest. Det är mycket tillställningar man ska på nu. Mycket trevligt!

Ska tillbringa dagen med julklappsinköp - varför är det så svårt att veta vad man ska ge sin mamma och pappa?
Tips är mer än välkommet! Ska också slå in lite paket, iaf det jag ska ge min farmor. Har lite deg kvar att göra korintkakor av så det är bara att mjöla bakbordet och värma på ugnen! Julen väntar inte! Har funderat på lite smått hur jag ska få med mig allt hem till Floda till julafton? Har ju ingen bil.. Det får lösa sig på ngt vis.




Kommentarer
Postat av: alexandra

fråga vad mamma och pappa önskar sig!=)

2008-12-10 @ 15:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0