Överväger björnleverne

Ja, jag brukar gilla den här årstiden. Men jäklar va kallt det är..! Snart är det jag som går i ide. Det måste ju vara något fel då jag sitter med mjukbyxor, filt, fleecemorgonrock, tjocktröja, strumpor, halsduk och mössa! Inomhus!

Idag har jag och Angelica sprungit på stan, letat julklappar och inspiration. Blev litegrann, men jag är inte klar! Och jag har så mkt planerat nu det närmaste så jag vet verkligen inte hur jag ska hinna. Bara jag vet vad jag ska ordna går det ju fort, men då ska det till en snilleblixt - och de är för tillfället ganska sällsynta. Suck. Mamma och pappa? Vad önskas?

Skulle egentligen blivit biljard ikväll. Men ikke :(

Det har blivit en del prat idag. Väldigt mysigt! Satt och åt lunch på Franks med bakpotatis . Gottinamnam.

Gårdagen var också mysig. Möttes av en chockad bartender då jag ville ha ett glas vitt. Tji fick jag - 7:ans ölhall, med betoning på öl. En öl fick det bli och jag drack ungefär halva på två timmar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0