Lucia!

Idag har det varit en underbar dag på jobbet.
Äntligen fick jag känna av att mitt jobb är roligt. Äntligen vet jag varför jag sökte över huvudtaget. Och äntligen känner jag att jag kanske kan trivas ett tag innan jag söker annat. För en gångs skull hade jag kö, flera ggr,lång kö! Tack mina underbara kunder!

Idag har det varit lucia så jag har haft glitter i mitt hår. Det tyckte mina söta kunder om.
Ja, jag får nog poängtera det igen. Idag har varit en toppendag på jobbet. Det är det här jag längtat efter. =)

Skulle egentligen gått på Maddes kalas idag, men Alex han hade fått maginfluensan :(
Så jag åkte hem. Det är som vanligt iskallt i mitt hem så istället för att ladda upp för en utekväll med Angelica o Linnéa så ligger jag i soffan under en filt med min fleecemorgonrock. Burr..!

Tillbringade fredagkvällen med Idolfinalen och att slå in alla julklappar jag inhandlat. Det tog tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0