Hemlängtan och planering?

Efter tvätten imorse fick jag hemlängtan.
Det var meningen att jag skulle ta en julklappsrunda - jag gick en stund, men fick ingen inspiration. Så jag åkte hem till Floda istället. Där väntade mamma på mig. ♥

Briefade min idé om en hejdundrande nyårsfest med alla mina vänner. Den röstades ner av både mamma och pappa =( Så just nu är vi tillbaka på ruta ett. Jag och Angelica funderar på att resa iväg någonstans istället. Javisst, med vilka pengar?

Allt av idéer är välkommet. Nyår är visserligen överskattat men man vill ändå göra något. Jag är sugen på en jättefest med mycket folk, mycket lekar och en del alkohol. Och en del nyårspussar. Det är trevligt. Det ska väl bringa lycka också va? Ett lyckligt år är vad jag behöver. Ett dussin nyårspussar till mig, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0