Bitter

Vaknade imorse av att klockan ringde - hade ställt den för att jag skulle hinna med diverse.
Jag har hunnit. Med råge. Blir fruktansvärt irriterad när saker man ställt in sig på inte blir av. Jag är bitter idag.

Blir det förhinder kan man ju iaf slänga iväg ett sms, svårare än så är det inte med dagens teknik. Usch, nu sitter jag och spyr galla. Men nånstans måste jag få ut min vrede. Ska nog ta mig en promenad. Ja, så får det bli.

Besviken = sviken. Ja, så är det. Tänker man inte alltid på. Men är man besviken på någon har man blivit sviken av någon. Ledsamt.

Sitter o lyssnar på en massa lifehouse-låtar och väntar på att klockan ska gå. Ikväll är det nämligen julfest med jobbet.
Promenad var det ja.. Nu går jag ut.

Hej hopp

(Tack förresten Carro för igår - det var kalaskul!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0