4:e advent

Ja, idag är det dags att tända det fjärde ljuset.
Och snart kommer tomten.


Jag är bra sugen på en uppesittarkväll på tisdag. Men det  kommer inte bli så. Slutar kl 20.00 och ska bara åka hem till mig. Är någon sugen på en myskväll med mig då så löser vi lite pepparkakor, lussebullar, glögg och diverse. Någon bra rulle eller kanske bingolotto om vi inte missar för mycket. Hade varit bra gött o vinna lite för en gångs skull!

Min bror o hans kompisar har traditionell uppesittarkväll med grabbarna. Hade också gärna haft en sådan tradition. Synd o skam ibland att man arbetar i butik eller som allt annat inom service.. Men, men... man kan inte få allt här i livet.

Igår var min mamma, pappa, lilla lillebror och lillasyster på Liseberg. Hälsade på mig i boden. Köpte glögg och mistel. Kastanjer tror jag inte att de vågar sig på. Sedan körde de mig hem , skulle egentligen till Emil i Kungsbacka o fira Maja o Emil. Men så blev det inte. Mådde inte helt okej faktiskt :( Och frisk ska jag vara i jul! Är äntligen ledig på onsdag =)

Min familj! ♥



Jag har det rätt bra ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0