Yup

Jag visste inte riktigt hur trött jag var i kroppen förrän jag kom hem igår eftermiddag och skulle vara sådär fruktansvärt hurtig med mina hantlar och allt jag pratade om - bra kaxigt. Jag somnade så snart jag kommit innanför dörren och sov i flera timmar. Vaknade och tog mig en smörgås. Trodde nog att jag skulle kunna vara vaken hela natten p.g.a det. Men ikke - efter att jag och Tuffe tittat klart på En prinsessas dagbok som gick på trean sov jag som en stock - underbart utvilad i morse.

Har just avslutat ett svep med dammsugaren, har använt min nya underbara dammtrasa, bokat in en eftermiddag imorgon med mammsen (jag är ledig - heeelt otroligt) Nu är det rent o fint här igen. Borde dock gå ut med alla tidningar som dräller. Har nog inte läst en av dem på väldigt länge - får göra det imorgon. Då  har jag ju tid.

Har den senaste veckan varit som uppslukad av den andra boken i Stieg Larssons triologi om tiskriften Millenium och allt som händer ikring. Flickan som lekte med elden.Den vill jag varmt rekommendera. Har under eftermiddagen läst ut den. :o)

Nu ska jag se på girl meet cowboy :P Och sedan blir det film - I could never be your woman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0